Djeca iz područnog vrtića u Laslovu pokazala su veliki interes za temom promet te tako nastaje potreba za njezinim provođenjem. Slikovnica Mladena Kušeca „Priča o prometnim znacima“ izvrsno nam je poslužila za proširenje spoznaja o prometnim znakovima i njihovom važnosti za sve sudionike prometa. Osim prometnih znakova, dotakli smo se i teme semafora. Uslijedila su poticajna pitanja poput: Zašto je on važan? Koje boje pokazuje? Što znači kad se upali određena boja? Kakav je semafor za pješake? Stečeno znanje o prometnim znakovima djeca su mogla pokazati kroz igru. Ponuđena im je maketa koju su oni u slobodnoj igri nadograđivali s tračnicama i cestom kojom kasnije prometuju autići. Razvrstavali smo prometna sredstva s obzirom na način kojim prometuju – kopnom, vodom ili zrakom. Pomoću fotografija uočavali smo kako su vozila izgledala nekada i uspoređivali ih s izgledom vozila danas.
Najatraktivnije aktivnosti djeci bile su one s kosinama. Postavljali smo papirnatu rolu na različite kosine te uočavali na kojoj će autić otići najdalje odnosno najbliže. Pomoću papira i određene kosine nastaje i naše “remek djelo“. Autiće smo uranjali u boju, zatim ih spuštali niz kosinu, a oni su pri vožnji prema dolje ostavljali tragove svojih guma.
S obzirom na temu tjedna, blizinu željezničkog kolodvora i na to da se gotovo nitko nije vozio vlakom odlučili smo se provozati i posjetiti grad Osijek. Uz odgojitelja pratnja su bili studentica i dva roditelja. Djeca su bila vrlo uzbuđena, odbrojavali su se dani do dana vožnje vlakom. U vlaku se upoznajemo s kondukterom i njegovim zanimanjem. Naučili smo da vožnja vlakom nije ista kao i vožnja automobilom jer vlak često staje na stanicama kako bi se njime vozili i drugi ljudi. Također, naučilo smo kako vlakom ne prometujemo sami te da postoje određena pravila ponašanja koja moramo poštovati. Vrijeme koje nam je ostalo do povratka vlakom u Laslovo iskoristili smo za posjet parku uz sladoled.
Anita Filipović, odgojiteljica